Wednesday, September 3, 2008

Puasa Masuk Hari Ketiga ...kuih raya dah timbul ?

Puasa baru sahaja masuk pada hari ketiga hari ini, namun kuih raya dah mula timbul dipasaran dengan beraneka jenis serta tawaran yang menarik. Saya dimaklumkan pada tahun ini tak ramai yang berniaga di musim raya kerana adalah dijangkakan harga yang agak mahal bagi kuih atau biskut raya pada tahun ini.

Satu email yang saya terima;

Salam ramadhan untuk semua..
Saya ingin menumpang mempromosi cookies raya freshly baked from scratch from my mum
Cookies seperti :
Bangkit santan ( memang sedap original resepi ..turun temurun)
Samprit
Gajus
Badam
Kuih Tart
Choc Chips Cookies
Free delivery area putrajaya and Puchong sahaja...sorry guys
Boleh hubungi Su 017-329 8373 for more info.
RM 25 / 50 pcs kecuali bangkit santan hanya RM20 / 50 pcs.
Tempahan hanya terhad hingga 13 September 2009 sahaja.

__._,_.___

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.