Monday, September 15, 2008

Malam Lailatulqadar semakin hampir

Pejam celik, pejam celik dah 15 hari kita berpuasa hari ini. Saya amat bergumbira kerana anak saya Nabihah yang berumur 6 tahun juga masih berpuasa penuh sehingga kehari ini. Saya perasaan bahawa Nabihah ni keras sikit semangatnya, maklumlah masa dilahirkan tak cukup bulan hanya tujuh bulan.
Masa berlalu begitu pantas, puasa dan kini kita menghampir kepenghujung puasa dan dihujung ini akan kita tempuhi satu malam yang lebih baik daripada 1000 bulan iaitu malam Lailatulqadar yang merupakan bonus-bonus yang perlu kita cari dan kejar.

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.