Tuesday, September 2, 2008

Hari ini adalah hari kedua puasa

Hari ini hari kedua puasa dan hari bekerja, sebab semalam cuti umum lagi. Selepas bersahur dan solat subuh saya pun terus kepejabat di Selayang. Ingatkan tak de orang di jalanraya, maklumlah pagi bebenor pergi kerja tahun ni..6.30 pagi, rupanya...jalan tak sesunyi yang disangka. Bila melalui jalan kucing depan pasar borong selayang, jalan menghala ke KL..dah jam pada pukol 6.45 pagi..selalu tak lah begitu.

Hari ini pun merupakan hari kedua anak saya Nabihah yang berumur 6 tahun puasa penuh..Saya turut gumbira lah, walaupun ditadika dia tetap berpuasa.


Nota kaki:

Saya ada terima email , tawaran untuk menjual Cacing Merah, jika anda minat boleh hubungi sahabat kita ni.

Assalamualaikum para pembaca yang dihomati,

Saya ada menjual cacing merah Lumricus Rubellus, untuk tujuan ternakan komersial dan penghasilan baja. Jika beli melebihi 10 kg InsyaAllah harga juga adalah menarik. Saya menerima order sehingga 1 tan seminggu. Harga boleh runding.

Salam
Dr Azwan
012-9597074
www.drazwan. blogspot. com

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.