Saturday, August 30, 2008

Malaysia ka Down Under ka sama aje...!

Malaysia ka Down Under ka sama sama sahaja,bila kita berbicara tentang perniagaan, cuma kadang-kadang kita ini mudah rasa rendah diri kerana banyak sangat menonton cerita-cerita mat saleh yang hebat-hebat. Hakikatnya tanpa usaha dan kerja keras yang bersungguh-sungguh kita semua tak akan berjaya.
Adalah benar bahawa 9/10 punca rezeki daripada perniagaan, tapi usaha yang perlu kita lakukan perlulah 10/10, itulah yang diberitahu oleh guru saya dahulu.

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.