Thursday, April 16, 2009

Peluang Perniagaan Mudah

Saya kini telah memberhentikan buat sementara waktu penternakan ikan keli ini kerana kos operasi yang tinggi manakala harga yang ditawarkan oleh pemborong tidak mampu untuk menanggung kos operasi ikan keli yang saya buat ini.

Dengan kata lain, setiap jualan ikan keli yang saya buat, saya akan mengalami kerugian !. Oleh itu pada pandangan saya menternak ikan keli pada masa gawat ini kurang memberangsangkan. Kini saya telah menceburi bidang perniagaan mudah yang diperkenalkan oleh saudara saya.

Perniagaan ini bermula dengan modal yang cukup rendah namun mampu memberikan pulangan yang lumayan dan mampu memberikan pendapatan 4 angka sebulan jika diusahakan dengan bersungguh - sungguh.

Oleh itu jika anda berminat untuk bersama saya dalam perniagaan mudah ini dengan modal yang tak sampai RM1000.00 pun, KLIK SEGERA : PELUANG TAMBAH PENDAPATAN

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.