Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya Puasa 1430H

Dikesempatan ini saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri dan dipohon maaf zahir batin kepada semua pembaca blog Ikan Keli Belada. Saya akan balik ke Kelantan pada malam ini dan bercadang melalui LebuhrayaPantai Timur melalui Jabor - Jerangau dan terus ke Sg Tong kemudian melalui Bandar Permaisuri - Penarik - Kg.Raja - Kuala Besut terus ke Tok Bali dan Bachok dan ke Kota Bharu.

Mohon didoakan perjalanan ini selamat dan dipermudahkan. Saya akan bertolak malam bagi elak kesesakan serta katanya tol free lepas jam 12 malam - 5 pagi lebuh raya pantai timur ini. Perjalanan pulang berhari raya ini akan saya kongsikan melalui tulisan akan datang , insya Allah..Juga saya akan tinjau pasaran ikan keli di Kota Bharu terutama dihari terakhir berpuasa.

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430 H @ 2009

Ikan Keli Belada

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.