Thursday, July 30, 2009

HARI PELADANG PENTERNAK DAN NELAYAN KEBANGSAAN 2009 MITC MELAKA

Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 akan diadakan pada 10 hingga 16 Ogos 2009 di MITC Melaka.Pelabagai aktiviti merangkumi pameran dan jualan ada disini.Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 dijangkakan dirasmi oleh PM kita. Saya yakin pada Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 ini pelbagai tekonologo baru akan dipamerkan yang meliputi bidang penternakan, akuakultur, makanan dan macam-macam ada...

Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 ini dijangkakan meriah dan saya ada dengar pelbagai produk akan djual pada harga yang berpatutan. Sesiapa yang nak cari pokok bunga,buah, benih herba,kraftangan ataupun dan cari produk untuk jualan hari raya nanti elok bebenar datang ke Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 ini. Seluruh warga pertanian kerajaan akan ada booth - booth pameran di Hari Peladang Penternak dan Nelayan Kebangsaan 2009 dan kita semua perlu rebut peluang ini untuk mendapat info berkaitan pertanian di Ekspo khusus untuk mereka yang terlibat dalam bidang pertaniaan.

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.