Wednesday, August 5, 2009

JANGAN LUPA HARI PELADANG, PENTERNAK DAN NELAYAN KEBANGSAAN 10 HINGGA 16 OGOS DI MITC MELAKA

Kepada semua yang terlibat dalam bidang pertanian ini saya syorkan anda JANGAN LUPA HADIR KE HARI PELADANG, PENTERNAK DAN NELAYAN KEBANGSAAN 10 HINGGA 16 OGOS 2009 atau HPPNK 2009DI MITC MELAKA.

Saya pasti pelbagai pameran dan jualan akan terdapat di HPPNK 2009 ini yang julung kalinya di adakan di Melaka. Semua jabatan dan agensi Kementerian Pertanian akan hadir disini oleh itu rebut peluang untuk dapat informasi terkini samada dari segi tekonologi, bantuan ataupun pinjaman. Macam - macam ada...Insya Allah dan disamping itu terdapat pelbagai jualan produk usahawan kita merangkumi keropok, kuih, biskut, bunga, herba, hasilan ikan, benih pokok, benih bunga, baja, peralatan pertanian, minuman dan pelbagai lagi.

Walaubagaimana pun jika anda berkunjung kesini harap banyak bersabar , kerana kemungkinan kesesakan akan berlaku maklum orang ramai..namun saya yakin pasti berbaloi datang ke HPPNK 2009 ini.
Jika minat nak buat bisnes musim raya ni, kita juga berpeluang untuk bertemu pelbagai pembekal kuih muih untuk perayaan !. Oleh itu datang dan kita jumpa disana Insya Allah.


No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.