Sunday, February 22, 2009

Restaurant Melayu Di Bangsar

Sape dok KL boleh pergi ke Bangsar kerana ada sebuah restaurant yang menyediakan pelbagai masakan melayu yang enak. Teristemewa yang bagi wanita yang baru lepas bersalin kerana khabarnya restaurant ini ada menyediakan sup ikan haruan yang baik dimakan untuk orang lepas bersalin dan juga orang yang baru lepas bersalin kerana katanya mampu mempercepatkan penyembuhan luka.


Tomyam Poktek


Sup ikan haruan


Set lengkap D'TELAWI VILLAGE Bangsar

Sup gamat juga dikatakan mampu mempercepatkan penyembuhan luka ni..Sini saya sertakan beberapa gambar hidangan lazat dari restaurant ini yang saya terima daripada email. Alamat restaurant ini


D'TELAWI VILLAGE
NO 12,TINGKAT BAWAH
JALAN TELAWI
BANGSAR BARU
BANGSAR,59100 KUALA LUMPUR.


No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.