Saturday, November 22, 2008

Ikan Keli Belada Kini


Ikan Keli Beladau Kolam Manir, Terengganu.

Projek menternak ikan keli di kampung Beladau Kolam, Manir Terengganu ini yang diusahakan oleh saudara saya ini kini sudah pun hampir 2 tahun dan hingga kini keli peliharaan kami ini telah pun mempunyai ramai pelanggan tetap.

Saya paparkan disini view sangkar kami yang tak seberapa ini semuga dapat memberi manafaat kepada pembaca blog ini.


Jom jemput turun ke kolam kami ditebing sungai Terengganu.



Sangkar ikan keli dan juga ada sedikit ikan talapia serta ikan patin.


Sangkar ikan keli sungai kami.


Anak keli hidup bebas dalam sangkar

1 comment:

Anonymous said...

"hidup bebas dalam sangkar"

bebas ke tak sebenarnyer?

hehehe

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.