Sunday, March 16, 2008

Trace mineral drops membantu masaalah pelbagai penyakit !

Adakah anda mengalamai masaalah masaalah seperti :-

Kencing Manis,Darah Tinggi, Kanser,Jantung,Buasir,Sembelit,Barah Usus,Najis Berdarah,Jerawat,Batu KarangMeningitis,Thalasemia,Kolestrol Tinggi,Sakit Sendi,Angin Ahmar,Fibroid,Barah Payu Dara,Migrane,Gastrik,Pedih Ulu Hati,Sesak nafas,Asma,Gout,Paru-paru Berkuman,Kebas-kebas,Sakit Belakang,Masaalah Berat Badan,Gatal Kulit,Kurap,Panau,Kudis Buta,Ruam dan Lemah badan ?.

Kini satu produk yang dapat membantu anda mengatasi masaalah ini, Insya Allah. Produk telah tersedia di pasaran iaitu Trace Mineral Drops atau Titisan Mineral Surih yang telah lebih 10 tahun membantu ramai orang diseluruh dunia mengatasi masaalah kesihatan badan.



HARGA:

Harga untuk sebotol (2 Fl oz) adalah RM36.00 dan Kos Penghantaran RM5.00.

Pesanan 2 botol, kos penghantaran PERCUMA.

PEMBAYARAN:



SMS NAMA DAN ALAMAT ANDA KE TALIAN:


NOH TALIAN: 017-345 7874.

Sila nyatakan jumlah bayaran, tarikh dan masa pembayaran yang telah dibuat. Produk Trace Mineral Drop ini akan dipos kerumah anda setelah pengesahan bayaran dibuat.


No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.