Thursday, January 20, 2011

Masa Berlalu Terlalu Pantas ...Dah Empat Tahun Rupanya ..Semenjak Oktober 2007 !

Assalamualaikum dan salamsejahtera ..pembaca semua..hari ini hari cuti Thaipusam diSelangor dan saya tak bekerja la..so apa lagi dok tengok blog dan web yang saya miliki untuk di update ..dan pusing - pusing jumlah satu blog ini yang bagi saya amat penih nostalgia.....Ikan Keli Belada..

Blog ini saya lihat rupanya dah 4 tahun ..sejak saya dan saudara tulis dahulu...Kini blog ini jarang lagi saya up date kerana tak da cerita atau perkembangan yang saya tahu dan boleh dikongsikan..

Blog ini saya wujudkan pada mula - mula saudara saya memulakan penternakan ikan keli di tebing sungai Kuala Terengganu di Kampung Beladau Kolam..Manir..itu sebab blog ni saya namakan BELADA..Pada tahun itu penternakan ikan keli menjadi popular..dan blog saya ini jadi banyak juga orang datang baca..

Namun kini..industri ikan keli semakin kurang diceburi orang...bahkan..amat sedih...saudara saya pun dah tak buat bela ikan keli lagi..walaupun dia ada bela ikan lain....

Bila saya baca balik posting saya yang lalu dan lihat gambar - gambar anak saya....sungguh cepat masa berlalu..2007 - 2010....anak saya pun yang sulong dah masyuk tingkatan satu dan yang bongsu pun dah darjah satu...

Nanti akan saya upload gambar...jumpa lagi...

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.