Monday, January 26, 2009

Beroperasi Semula

Saya telah kembali daripada Terengganu dan kini blog ini kembali beroperasi semula dan beberapa perkembangan terkini dalam bidang penternakan ikan keli. Ikan keli yang kami pelihara didalam sangkar di tebing sungai Terengganu semakin mendapat sambutan daripada pengguna dan bekalan sentiasa tidak mencukupi hingga ke hari ini.!

Pada 23 Januari yang lalu saya telah ke tempat penternakan ikan keli ini bersama seorang kawan bagi meninjau perkembangan permintaan ikan keli ini, dan sememangnya ikan keli belada tidak putus-putus diminati pengguna di Terengganu.

No comments:

SUMBANGAN IKHLAS

Untuk menjayakan dan memantapkan lagi keupayaan saya berkongsi ilmu sumbangan daripada pembaca amat di alu - alukan.

Sumbangan ikhlas boleh disalurkan melalui:

NOH NIK WAN
Maybank No. 112361650899.

Saya juga merakam jutaan terimakasih kepada mereka yang telah memberi dan dengan sumbangan sedemikian dapatlah saya menjalankan pelbagai kajian berkaitan penternakan serta pemasaran ikan keli dan akuakultur untuk saya kongsikan disini.